četrtek, 13. september 2007

giljotina

zadne cajte sm mal razmišlal o tem. nekdo ko ma kj znanja iz biologije al pa neki nj mi razlož prosim, če je po padcu rezila iz giljotine sledila takojšnja smrt in je bla neboleča..se pravi nis čuto niti rezila ko ti je šlo čez vrat, al je res tak ko pravijo današnji nevrofiziologi da se je zavest usmrčenega obdržala še nekaj sekund po padcu rezila...prosm pište pod komentarje k me res zanima....tisti ki pa ne vete ka je giljotina ne sprašujte k se mi neda razlagat...LP tilen

3 komentarji:

predy pravi ...

mah kaki pomoje nimaš tle občutka heh:D kade rezilo pade glava samo žifci još rade:) fsaj po moje drgač pa ka sploh važno?:)

cola pravi ...

vm da ni važno in vem da neprimerno vprašanje..sj sm reko kdu če nj napiše če ve kj o tem k me jako zanima to

Anonimni pravi ...

Evo sine, ti bom jes povedal :D Zarad nekih živcov pa nekih vozličkov in podobnih pizdarij, nej bi tisti ki so ga obglavli čuto kar precej bolečine...sam ne mormo pa sigurno vedit...ni še noben nazaj pršo da bi povedal kak zgleda :D